dinsdag 12 april 2011

Fashionshow school

HOLLYWOOD

Vorige week donderdag had ik van school een modeshow. Elke klas had een eigen thema, mijn klas had het thema ''Hollywood''. We mochten zelf bedenken of we een jurk, broek, tuniek enz. wouden maken, maar het moest wel bij het thema Hollywood passen.


Ik vond dit een erg leuke opdracht, en had al helemaal een idee wat ik wou gaan maken! Maar toen.. kregen we ook een eis dat we maar uit drie kleuren mochten kiezen : Zwart, Grijs/Zilver of Rood. Zelf houdt ik niet veel van zwart, want ik dacht tsja.. dat heeft iedereen al ?! En rood vind ik mezelf niet staan dus dat was ook geen optie, dus heb ik maar voor Donkergrijs gekozen!

Na lang zoeken op sites en in tijdschriften wat voor jurk ik nou wou hebben had ik het idee dat ik zelf maar wat ging bedenken. Zonder patroon heb ik mijn jurk met een beetje hulp van mijn ouders in elkaar gezet.


Hier zie je enkele foto's van mijn jurk en van de modeshow zelf! Het was een erg geslaagde avond.


2 opmerkingen: