donderdag 16 december 2010

My 88 warm palette

En...... ik heb hem! En ik ben er superblij mee.

DE 88 warm palette.

Op vele blogs lees je items over de 88 warm palette, ik zelf heb het ook heel vaak gelezen. En was heel benieuwd hoe die nou eigenlijk was, ik heb hem via ebay besteld. In totaal heb ik er nog geen 10euro voor betaald, maar ik heb wel twee weken moeten wachten. Maar het was zeker de moeite waard, want het is een super palette! De meeste kleuren zijn matt, maar er zijn ook enkele shiny kleuren. Nu heb ik het palette zo'n 3 weken, maar heb nog niet alle kleuren gebruikt. Maar het is zeker een aanrader, je kunt hem het goedkoopst vinden op ebay. Als je ebay niet vertrouwd of je hebt geen ebay, er zijn ook genoeg nederlandse webshops die het verkopen maar die zijn wel twee keer zo duur.


Hope you enjoyed it,
Liefs Tamar


3 opmerkingen:

  1. Ik zou hem ook graag kopen, maar dan die 1ne met die felle kleurtjes :D
    Handige tip over Ebay, denk dat ik hem daar maar ga bestellen :D

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaa erg goedkoop! je moet wel via paypal betalen op ebay. maar alles is daar zo veel goedkoper

    BeantwoordenVerwijderen